Kundeundersøkelse i desember

Som et ledd i at vi ønsker å bli enda bedre på kvalitet og service overfor kundene våre skal vi i løpet av desember gjennomføre en kundeundersøkelse. Vi ønsker direkte og ærlige tilbakemeldinger på godt og vondt – det gjør oss i stand til å forsterke det positive samt å endre oss på områder vi kan bli bedre på.

De siste 3-4 årene har vi opplevd sterk vekst og det er viktig å erkjenne at vi ikke alltid er gode nok på å ha kontroll på kundetilfredsheten underveis. Tidligere i høst startet vi et omfattende arbeid med å se på alle systemer som er med på å ivareta logistikken i de ulike delene av verdikjeden vår. Målet med dette arbeidet er å få ytterligere kontroll og økt samhandling på alle prosesser som påvirker produksjon, logistikk og tilfredsheten blant kundene våre. Dette er et tidkrevende og omfattende arbeid, og vi håper ulike tilbakemeldinger fra en kundeundersøkelse kan bidra til nyttige innspill i denne utviklingen.

Hovedhensikten med undersøkelsen er å bruke resultatene som utgangspunkt for å gjennomføre forbedringstiltak. Undersøkelsen vil bli sendt ut i løpet av desember og vi håper flest mulig vil ta seg tid til å svare.